onsdag 10 december 2014

Några veckor efter....

Har börjat landa i alla händelser från tävlingshelgen. Fortfarande känns det något overkligt att det är jag på bilderna. Nu är jag blek och ganska så slät igen ;)

Har haft ganska så fullt upp sedan tävlingen med helt andra saker än fitness. Tror det kan varit bra för hjärnan att bara få släppa allt vägande och räknnande på mat ett tag. Har börjat så smått att få lite mer kontroll på maten igen denna veckan, men förra veckan var bara helt fritt!

Började med att åka på konferens redan på söndagen upp till Stockholm med mina goa kollegor. Så två dagar med riktigt god mat där det blev både hamburgare på Flippin' Burgers och indiskt om kvällarna.

Julstämningen i Sthlm!
Sen var det hem och börja jobba. På fredagen hade jag för första gången, sen jag började på Samrehab i Svenljunga, fredagsfikan! Så som jag sett fram emot att kunna vara med på fredagsfrukosten! Äntligen! <3

Fredagen fortsätta med ostbricka hemma hos mig på kvällen! Ostbricka vet de flesta som träffat mig under dieten att jag längtat efter och nu blev det äntligen av! Tack alla som kom och för de fina presenterna! Ni är awesome! <3

Tessan fin på bild ;)
Lördagen träffade jag Maria och pratade om tävlingen, drömmar och mål för framtiden. Känner mig alltid lika inspirerad och glad när vi setts! <3 Blev lunch och fika på Café Viskan! :O

En "liten" räkmacka?
Bugga någon?
Sen blev de julfest med Intersport och då fick vi bygga litet annorlunda pepparkakshus och dansa! Så nu är julstämningen på topp!

 













Jag och Sofia har börjat förbereda för helgens glöggkväll också! Så massa julgodis har vi gjort! :)

I år lyckades vi med knäcken ;)
 
 
 
Visst vill jag ha struktur och träna tungt mot mitt nya mål, men en vecka eller två för att landa i alla intryck och bara vara med mina underbara vänner ser jag absolut inget fel i. Har i veckan börjat lite smått med min reversed diet som kommer få bli någorlunda strikt framöver. ;) Nu blir de också en annan form på träningen - TUNGT! <3 Har längtat så efter att få ta i och kunna ta i! På diet har man inte så mycket energi till det, men nu så kör vi! ;)
 
Back on track!
 
 
Jag vet att jag har tid mot mitt nästa mål att forma och bygga mot en toppform och med tävlingen bakom mig har jag mer erfarenhet om min kropp. Jag tror att många fokuserar på målet och sen glömmer bort resten där emellan. Resan räknas och tiden efter likaså, glöm inte det!
 
 
Ett bra ordspråk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar